Wednesday, April 25, 2012

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Kekasih baru Shahrizal?

Posted: 24 Apr 2012 10:33 PM PDT

Pelakon kacak, Shahrizal kini sudah kantoi dengan gambar misteri yang sudah tersebar di blog-blog hiburan, gambar yang dikatakan misteri itu adalah gambar dia dengan seorang awek yang tidak dikenali, namun melihat daripada gambar itu, cukup mesra dan rapat, Shahrizal pergi main badminton pun dia juga turut datang.gambar BeautifulNara


Jimmy Shanley ambil MBA di UiTM

Posted: 24 Apr 2012 08:38 PM PDT

Kisah rumahtangga Jimmy Shanley dengan isterinya, Nursuhaila Eliani memang mendapat perhatian ramai, tapi kali ini admin tak nak usik episod rumahtangga itu, sebab nak memberitahu ada sumber sahih yang mengatakan yang juga pekerja bahagian Fakulti Perniagaan di UiTM Shah Alam, yang Jimmy telah mengambil Master (MBA). Baguslah kalau macam tu, nak juga kita lihat artis-artis kita ni mempunyai


Gambar Diana Danielle Bertudung

Posted: 24 Apr 2012 05:30 PM PDT

Comel dan anggunnya melihat Diana Danielle bertudung kat gambar dibawah ni kan. Tapi bukanlah Diana Danielle pakai tudung sepenuhnya, ini cuma lakonan dia untuk telemovie Sentuhan Isabella, akan datang di RTM1. Nak tahu pasal apa korang tunggu dan lihat sahaja la, mungkin jadi cikgu kot. Hehe


No comments:

Post a Comment